Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówWYDAWANIE DOWODÓW OSOBISYCH
Podstawa prawna :
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000roku w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty(Dz.U.Nr 112 z 2000r.,poz.1182) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30listopada 2000roku w sprawie opłaty za wydawanie dowodu osobistego(Dz.U.Nr 105 z 2000r..poz.1110)
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu osobistego
2. Jedno aktualne zdjęcie (en face) w formacie 35mm x 35mm.
3. W przypadku osób stanu cywilnego panna/kawaler odpis skrócony aktu urodzenia – jeżeli nie został sporządzony w USC Kazimierz Dolny; w przypadku osób stanu cywilnego mężatka/żonaty, rozwiedziona/y, wdowa/wdowiec odpis skrócony aktu małżeństwa – jeżeli nie został sporządzony w USC Kazimierz Dolny.
Opłaty:
Zwolnione z opłaty.
/osoby pełnoletnie i niepełnoletnie/
Termin załatwienia sprawy:
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym, Urząd Stanu Cywilnego pokój Nr 1
Uwagi:
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście. W przypadku osób niepełnoletnich w obecności opiekuna ustawowego lub prawnego.
Wniosek może złożony w dowolnym urzedzie.
WNIOSEK NALEŻY DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE
Dodano do BIP dnia: 2013-02-27 22:36:45