Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: "Promocja w Internecie skierowana do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych: "
Data utworzenia
2011-08-08
Opis

Kazimierz Dolny 08.08.2011r.

PDK.042.12 -2. 2011

 

 

 

  INFORMACJA  O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Promocję w Internecie skierowaną do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych:

Zadanie nr 1 - Promocja w Internecie skierowana do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii,

Zadanie nr 2 - Umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych,

została wybrana do realizacji zamówienia oferta nr 3,  którą złożył Wykonawca:

 

PERFORMANCE MEDIA Sp. z o.o.

ul. Idzikowskiego 19

02-704 Warszawa

cena oferty na zadanie nr 1 : 52 705,50 zł brutto

cena oferty na zadanie nr 1 : 21 525,00 zł brutto

Łączna ilość punktów za kryterium cena: 55 % - 55 pkt

Ilość punktów za efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości łącznie 15 966 976) zadania nr 1 i zadania nr 2 – 30 % - 30 pkt

Razem: 85 pkt.

 

Uzasadnienie wyboru: oferta spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta jest najkorzystniejsza spośród ofert ważnych, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów za kryteria oceny.

 

Ocena pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu:

Oferta nr 4:

Vena Art. Sp. z o.o.

Ul. Diamentowa 2

20-447 Lublin

cena oferty na zadanie nr 1  : 53 000,00 zł brutto

cena oferty na zadanie nr 1  : 25 000,00 zł brutto

Łączna ilość punktów za kryterium cena: 52,34 % - 52,34 pkt

Ilość punktów za efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości łącznie 2 500 000) zadania nr 1 i zadania nr 2 – 15 % - 15 pkt

Razem: 67,34 pkt

 

1. Nie wykluczono z postępowania żadnego Wykonawcy.

 

2. Odrzucono oferty następujących Wykonawców:

 

Oferta nr 1:

Agencja Reklamowa Cieślik „Studio L” Sp. J. 

ul. Podbipięty 7

31-980 Kraków

 

cena oferty na zadanie nr 1  : 129 150,00 zł brutto

cena oferty na zadanie nr 1  : 30 750,00 zł brutto

efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 1 – 5 000 000

efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 2 – 15 000

 

Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Uzasadnienie:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Promocję w Internecie skierowaną do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych” Wykonawca – zgodnie z par. 6 ust. 3 pkt 4) specyfikacji istotnych warunków zamówienia – miał obowiązek dostarczyć szczegółowy opis obu kampanii promocyjnych, będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający pismem PDK.042.12.2011 z dnia 27 lipca 2011r. wezwał Wykonawcę do przedłożenia w wyznaczonym terminie informacji w tym zakresie. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie uzupełnił dokumentów i nie złożył wyjaśnień.

 

Oferta nr 2:

Provis Sp. z o.o.

ul. Kramarska 6 lok. 115

04-437 Warszawa

cena oferty na zadanie nr 1  : 84 775,29 zł brutto

cena oferty na zadanie nr 1  :   9 840,00 zł brutto

efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 1 – 49 000 000

efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 2 – 4 000 000

 

Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Uzasadnienie:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Promocję w Internecie skierowaną do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych” Wykonawca – zgodnie z par. 6 ust. 3 pkt 4) specyfikacji istotnych warunków zamówienia – miał obowiązek dostarczyć szczegółowy opis obu kampanii promocyjnych, będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający pismem PDK.042.12.2011 z dnia 27 lipca 2011r. wezwał Wykonawcę do przedłożenia w wyznaczonym terminie informacji w tym zakresie. W wyznaczonym terminie Wykonawca uzupełnił dokumenty, jednak nie złożył wymaganego szczegółowego opis obu kampanii promocyjnych (przedstawił opis kampanii zrealizowanych, a nie kampanii będących przedmiotem postępowania).

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy z  dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informuję, że termin - po którym umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta - (określony w art. 94 ust. 1 pkt 2 tj. nie krótszy niż 5 dni od dnia przesłania za pomocą faxu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) upływa po 13.08.2011r.

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wójcik Michał
Dodano do BIP dnia: 2013-03-09 15:01:18