Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówKazimierz Dolny 08.08.2011r.
PDK.042.12 -2. 2011
|
|
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Promocję w Internecie skierowaną do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych:
Zadanie nr 1 - Promocja w Internecie skierowana do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii,
Zadanie nr 2 - Umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych,
została wybrana do realizacji zamówienia oferta nr 3, którą złożył Wykonawca:
PERFORMANCE MEDIA Sp. z o.o.
ul. Idzikowskiego 19
02-704 Warszawa
cena oferty na zadanie nr 1 : 52 705,50 zł brutto
cena oferty na zadanie nr 1 : 21 525,00 zł brutto
Łączna ilość punktów za kryterium cena: 55 % - 55 pkt
Ilość punktów za efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości łącznie 15 966 976) zadania nr 1 i zadania nr 2 – 30 % - 30 pkt
Razem: 85 pkt.
Uzasadnienie wyboru: oferta spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oferty odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta jest najkorzystniejsza spośród ofert ważnych, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów za kryteria oceny.
Ocena pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu:
Oferta nr 4:
Vena Art. Sp. z o.o.
Ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin
cena oferty na zadanie nr 1 : 53 000,00 zł brutto
cena oferty na zadanie nr 1 : 25 000,00 zł brutto
Łączna ilość punktów za kryterium cena: 52,34 % - 52,34 pkt
Ilość punktów za efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości łącznie 2 500 000) zadania nr 1 i zadania nr 2 – 15 % - 15 pkt
Razem: 67,34 pkt
1. Nie wykluczono z postępowania żadnego Wykonawcy.
2. Odrzucono oferty następujących Wykonawców:
Oferta nr 1:
Agencja Reklamowa Cieślik „Studio L” Sp. J.
ul. Podbipięty 7
31-980 Kraków
cena oferty na zadanie nr 1 : 129 150,00 zł brutto
cena oferty na zadanie nr 1 : 30 750,00 zł brutto
efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 1 – 5 000 000
efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 2 – 15 000
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Uzasadnienie:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Promocję w Internecie skierowaną do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych” Wykonawca – zgodnie z par. 6 ust. 3 pkt 4) specyfikacji istotnych warunków zamówienia – miał obowiązek dostarczyć szczegółowy opis obu kampanii promocyjnych, będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający pismem PDK.042.12.2011 z dnia 27 lipca 2011r. wezwał Wykonawcę do przedłożenia w wyznaczonym terminie informacji w tym zakresie. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie uzupełnił dokumentów i nie złożył wyjaśnień.
Oferta nr 2:
Provis Sp. z o.o.
ul. Kramarska 6 lok. 115
04-437 Warszawa
cena oferty na zadanie nr 1 : 84 775,29 zł brutto
cena oferty na zadanie nr 1 : 9 840,00 zł brutto
efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 1 – 49 000 000
efekty wyświetleń materiałów reklamowych (gwarantowane ilości) zadania nr 2 – 4 000 000
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. – tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Uzasadnienie:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Promocję w Internecie skierowaną do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych” Wykonawca – zgodnie z par. 6 ust. 3 pkt 4) specyfikacji istotnych warunków zamówienia – miał obowiązek dostarczyć szczegółowy opis obu kampanii promocyjnych, będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający pismem PDK.042.12.2011 z dnia 27 lipca 2011r. wezwał Wykonawcę do przedłożenia w wyznaczonym terminie informacji w tym zakresie. W wyznaczonym terminie Wykonawca uzupełnił dokumenty, jednak nie złożył wymaganego szczegółowego opis obu kampanii promocyjnych (przedstawił opis kampanii zrealizowanych, a nie kampanii będących przedmiotem postępowania).
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informuję, że termin - po którym umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta - (określony w art. 94 ust. 1 pkt 2 tj. nie krótszy niż 5 dni od dnia przesłania za pomocą faxu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) upływa po 13.08.2011r.
Dodano do BIP dnia: 2013-03-09 15:01:18